| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
tanteskrap

Indmeldt: 15. nov 2006 Indlæg: 250 Geografisk sted: Danmark
|
Skrevet: Man mar 05, 2007 7:52 am Emne: Skiver
|
|
|
Jeg har udprintet noget i retning af 50 forskellige skiver (alm A4) med forskellige skivemodeller. (typisk mange "bulls" på hvert ark = økonomisk). Måske kan jeg snige mig til at udprinte nogle flere.. Men det er da en lille begyndelse. _________________ Murphy er død.
Nietche er også død.
Sidst rettet af tanteskrap Fre mar 09, 2007 6:18 am, rettet 1 gang |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
yamamoto Site Admin

Indmeldt: 27. okt 2006 Indlæg: 697 Geografisk sted: København
|
Skrevet: Man mar 05, 2007 4:17 pm Emne:
|
|
|
Jeg har en aftale med Ernst (næstformanden) om at købe lidt skiver til foreningen tirsdag. Der er bl.a. den skive vi valgte til bench-rest skiven så hvis vi vil kan vi afvikle en omgang bench-rest konkurrence i stedet for ren træning. _________________ pneumatisk-hullemaskine-operatør... |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
PH

Indmeldt: 29. okt 2006 Indlæg: 77 Geografisk sted: Søborg
|
Skrevet: Man mar 05, 2007 4:22 pm Emne:
|
|
|
Jeg har også nogle skiver, den tager jeg med, så har vi lidt i baghånden.  _________________ Mvh.
Peter
www.peters-photosite.dk |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
futte1
Indmeldt: 15. nov 2006 Indlæg: 19 Geografisk sted: mern
|
Skrevet: Man mar 05, 2007 5:50 pm Emne:
|
|
|
hey der
fik blæst 200 hagl igennem typhoonen og jeg må sige at det virker. har fundet ud af at den bedste hastighed ligger på 255-260msek der er der 30 gode skud fra 260msek ned til 240msek med 31grains h&n hagl. maks hastighed på skud er 306msek 31grain og der er 8 gode skud ned tilomkring 270msek. fik skudt på 110m og kunne stående med støtte fra et træ lave grupperinger inden for en 2 tomme cirkel med et par enkelte svipsere.på 65m siddende ved et bord lå de inden for en tomme flere af dem hul i hul. indskudt på 30m brugte jeg nederste mildot på 110m ved 255msek  _________________ man er tyk til man bliver tynd |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
PH

Indmeldt: 29. okt 2006 Indlæg: 77 Geografisk sted: Søborg
|
Skrevet: Man mar 05, 2007 6:11 pm Emne:
|
|
|
| futte1 skrev: | hey der
fik blæst 200 hagl igennem typhoonen og jeg må sige at det virker. har fundet ud af at den bedste hastighed ligger på 255-260msek der er der 30 gode skud fra 260msek ned til 240msek med 31grains h&n hagl. maks hastighed på skud er 306msek 31grain og der er 8 gode skud ned tilomkring 270msek. fik skudt på 110m og kunne stående med støtte fra et træ lave grupperinger inden for en 2 tomme cirkel med et par enkelte svipsere.på 65m siddende ved et bord lå de inden for en tomme flere af dem hul i hul. indskudt på 30m brugte jeg nederste mildot på 110m ved 255msek  |
Sådan - det lyder jo bare som det skal være fedt - stort tillykke. _________________ Mvh.
Peter
www.peters-photosite.dk |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
futte1
|
Skrevet: Man mar 05, 2007 6:18 pm Emne:
|
|
|
mange tak for det _________________ man er tyk til man bliver tynd |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
yamamoto Site Admin

|
Skrevet: Man mar 05, 2007 9:42 pm Emne:
|
|
|
Futte, dit lille luft-gevær skal nok få nogen af krudtskytterne til at måbe bare en lille smule . Jeg får det til omkring 50 fpe/68 Joule, der er pænt smæk på der! _________________ pneumatisk-hullemaskine-operatør... |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
fx sniper
Indmeldt: 30. okt 2006 Indlæg: 14 Geografisk sted: sjælland
|
Skrevet: Man mar 05, 2007 9:45 pm Emne:
|
|
|
Ja Tillykke
Det ser ud til det spiller, din gris, men hva faen
nu fik du jo også nået at få lavet et mod, af ventil
Iøvrigt et flot stykke arbejde ham hedengangne...THE DANE
fik lavet dér.ØvØvØvv kan jeg bare tænke, over vi ikke har
hans ekspertise og råtørre humor.Og hans drejebænk
FX SNIPER |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
futte1
|
Skrevet: Tirs mar 06, 2007 4:06 pm Emne:
|
|
|
helt klart flot arbejde han lavede den gode dane men det hele er nu ikke klaret med ventilen. timevis af polering i kanaler og haglindløb så det hele bare glider giver lige den sidste tand. der er masser af forskellige fjeder kombinationer der også spiller ind _________________ man er tyk til man bliver tynd |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
tanteskrap

Indmeldt: 15. nov 2006 Indlæg: 250 Geografisk sted: Danmark
|
Skrevet: Tirs mar 06, 2007 6:36 pm Emne:
|
|
|
| yamamoto skrev: | Futte, dit lille luft-gevær skal nok få nogen af krudtskytterne til at måbe bare en lille smule . Jeg får det til omkring 50 fpe/68 Joule, der er pænt smæk på der! |
Det kommer vel an på hvad krudterne skyder med. En almindelig 6.5x55 leverer ca. 2000 joule ved 300m.... _________________ Murphy er død.
Nietche er også død. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Dense

Indmeldt: 28. okt 2006 Indlæg: 136 Geografisk sted: Nordsjælland
|
Skrevet: Tirs mar 06, 2007 6:56 pm Emne:
|
|
|
| futte1 skrev: | hey der
fik blæst 200 hagl igennem typhoonen og jeg må sige at det virker. har fundet ud af at den bedste hastighed ligger på 255-260msek der er der 30 gode skud fra 260msek ned til 240msek med 31grains h&n hagl. maks hastighed på skud er 306msek 31grain og der er 8 gode skud ned tilomkring 270msek. fik skudt på 110m og kunne stående med støtte fra et træ lave grupperinger inden for en 2 tomme cirkel med et par enkelte svipsere.på 65m siddende ved et bord lå de inden for en tomme flere af dem hul i hul. indskudt på 30m brugte jeg nederste mildot på 110m ved 255msek  |
Glæder mig til at skyde om kap med dig.
Tillykke med den.  _________________ vh. Dense. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
futte1
|
Skrevet: Tirs mar 06, 2007 8:43 pm Emne:
|
|
|
yes sir dense det bliver sjovt med bipod og det hele på siddene ved en bænk. har haft en del problemer med mit aftræk (altså migselv)men den er ved at være der. har for mig at forskellig vægt på et gevær ændrer en del selvom man skyder siddende med bipod. har tendens til at skyde lidt til højre  _________________ man er tyk til man bliver tynd |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Dense

|
Skrevet: Tirs mar 06, 2007 10:15 pm Emne:
|
|
|
Jamen det er da dejligt at du har disse småproblemer.
Så har jeg måske en større muglighed for at vinde.  _________________ vh. Dense. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
yamamoto Site Admin

|
Skrevet: Tirs mar 06, 2007 10:33 pm Emne:
|
|
|
Så fik jeg også skiver og nøgle til at kunne låse op for de plader vi skal sætte skiverne på. Snoretrækket er ikke på plads endnu så vi får lidt motion når vi skal ned og markere/skifte skiver.
Der må kun skydes på skiver.
Der må kun sættes skiver ved kuglefanget, skal vi skyde på forskellige afstande skal vi flytte bordene.
Skydelederens ord er lov, jeg er skydeleder
Vi skal rydde op efter os. _________________ pneumatisk-hullemaskine-operatør... |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Dense

|
Skrevet: Tors mar 08, 2007 7:32 pm Emne:
|
|
|
| PH skrev: | | Ja Ja da, så tager jeg et luftfyldetankkraftværk med - går kun til 300 bar. |
Nå, det tyder på at jeg bliver nød til at nasse på dit kraftværk. Min flaske har været til fyldning i over en måned nu, og den er stadig ikke fyldt. Hmm.
Det kan vel klares for en lille mønt.  _________________ vh. Dense. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|