| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
yamamoto Site Admin

Indmeldt: 27. okt 2006 Indlæg: 697 Geografisk sted: København
|
Skrevet: Ons jan 03, 2007 9:05 pm Emne:
|
|
|
Tihi, husk at grunden til at vi brugte samme bank som mig var for at spare gebyret for at have netbank på foreningskontoen, så det er kassererens egen sparsommelighed (på foreningens vegne) som kostede dig nummer 001. Som bag (og for)mand syntes jeg at det er helt retfærdigt at jeg har nummer 001  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
tanteskrap

Indmeldt: 15. nov 2006 Indlæg: 250 Geografisk sted: Danmark
|
Skrevet: Tors jan 04, 2007 6:20 am Emne:
|
|
|
| Leadbyte skrev: | | Dense skrev: | Nå Hva`så er der registreret flere indbetalinger.
Hvem fik plads nr. 3-4-5 osv.  |
Yep der er modtaget 6 betalinger
Hvem bliver mon 007???
...
 |
I min egenskab af næstformand må jeg have forretten (efter formanden og kassererne, som ganske ublu og udemokratisk har tilranet sig de to laveste numre ) til at vælge nummer. JEG VIL HAVE 007
Sidst rettet af tanteskrap Tors jan 04, 2007 6:30 am, rettet i alt 2 gange |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
tanteskrap

|
Skrevet: Tors jan 04, 2007 6:29 am Emne:
|
|
|
| Leadbyte skrev: | ...
....
Nick FÃ¥r tildelt medlemsnr
Yamamoto 001
Leadbyte 002
Tanteskrap 003
Dense 004
Peptobizmo 005
Johs 006
Hvem bliver mon 007???
Hilsen Leadbyte
.....  |
Hvorfor er der ikke sat beløbsstørrelser på indbetalingerne.... Blot så vi kan kontrollere om kassereren har haft snitterne i kassen...
Uhuuuuuu hvor er jeg slem....
Alle (fornærmede, hævngerrige, forsmædede) udfordringer modtages og afgøres på Kalvebod på 100 meter... Fritstående uden støtte.... Kal. .177 eller .22 fjeder eller PCP (Jeg skyder PCP).
JEG VIL HAVE 007 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
yamamoto Site Admin

|
Skrevet: Tors jan 04, 2007 8:30 am Emne:
|
|
|
Ja, du er slem... For en god ordens skyld er det _ikke_ godkendt at skyde mod levende mål på Kalvebod så det må i finde et andet sted til.
Og en opgørelse over indbetalte beløb ville intet røbe, det er hævningerne som er de sjove  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
tanteskrap

|
Skrevet: Tors jan 04, 2007 9:12 am Emne:
|
|
|
--- indlæg slettet at Leadbyte (ikke censur, men bare almindelig klodsethed, jeg kom til at skriver oveni, istedet for at Quote) --- anyways, vi ved jo hvad tanten siger....
Lead |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Leadbyte

Indmeldt: 30. okt 2006 Indlæg: 143 Geografisk sted: København
|
Skrevet: Tors jan 04, 2007 10:15 am Emne:
|
|
|
Efter at, i flere sekunder, have været underlagt dette umenneskelige pres fra tantens side (her tænkes både på insidiøse fornærmelser og trusler om nedværdigende ydmygelse på de skydefærdighedsmæssige område (Her i jeg så lige i parantes bemærke 1: der er, naturligvis udelukkende grundet mine enorme regnskabsmæssige færdigheder, indløbet renter, og vi har idag en formue der er hele 2øre større end indbetalingerne...så jeg har ikke haft snitterne nogen steder henne, endsige oppe af lommerne! (det er især det sidste der er fornærmende(ps. syns i der er for mange indskudte sætninger?)). 2: jeg har jo 12 skud pr magasin, så jeg kan altså stadig ramme forbi, hurtigere og i større mængder, end tante i det hele taget kan ramme!!) giver jeg mig,
tanten får 007...
lader vi så 003 stå ledig (her kan vist opbygges en myte om den usynlige mand ell. lign.) eller rykker alle med højere nr 1 op? _________________ Murphy var optimist |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
tanteskrap

|
Skrevet: Tors jan 04, 2007 12:05 pm Emne:
|
|
|
| Leadbyte skrev: | Efter at, i flere sekunder, have været underlagt dette umenneskelige pres fra tantens side (her tænkes både på insidiøse fornærmelser og trusler om nedværdigende ydmygelse på de skydefærdighedsmæssige område (Her i jeg så lige i parantes bemærke 1: der er, naturligvis udelukkende grundet mine enorme regnskabsmæssige færdigheder, indløbet renter, og vi har idag en formue der er hele 2øre større end indbetalingerne...så jeg har ikke haft snitterne nogen steder henne, endsige oppe af lommerne! (det er især det sidste der er fornærmende(ps. syns i der er for mange indskudte sætninger?)). 2: jeg har jo 12 skud pr magasin, så jeg kan altså stadig ramme forbi, hurtigere og i større mængder, end tante i det hele taget kan ramme!!) giver jeg mig,
tanten får 007...
lader vi så 003 stå ledig (her kan vist opbygges en myte om den usynlige mand ell. lign.) eller rykker alle med højere nr 1 op? |
Taaaak.
Lad blot 003 stå ledig eller brug den til den næste indbetaler...
Der er da ikke flere indskudte sætninger end jeg selv plejer at bruge. (se ikke en eneste af slagsen her) Og hvis din riffel er lige så godt "indskudt" som dine sætninger, er jeg ikke nervøs for eventuelle udfordringer til duel, magasin eller ej...
 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
PH

Indmeldt: 29. okt 2006 Indlæg: 77 Geografisk sted: Søborg
|
Skrevet: Tors jan 04, 2007 2:20 pm Emne:
|
|
|
Hej til alle her på Luftskytten.
Og godt nyt år til jer. Jaaa så har jeg også fået betalt hehe og lad os nu håbe på at vi får noget medvind her i 2007.
Det ville jo være rigtig dejligt med nogle skydninger og ja jeg skal nok se at få lavet de 8 bænke vi skal bruge.
Mvh.
Peter _________________ Mvh.
Peter
www.peters-photosite.dk |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Dense

Indmeldt: 28. okt 2006 Indlæg: 136 Geografisk sted: Nordsjælland
|
Skrevet: Tors jan 04, 2007 4:54 pm Emne:
|
|
|
Hvad kommer de bænke til at stå os i
Ja ja penge. Det ved jeg godt, men hvor mange. _________________ vh. Dense. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
yamamoto Site Admin

|
Skrevet: Tors jan 04, 2007 5:18 pm Emne:
|
|
|
| Citat: | Er vi nu oppe på 8 bænke ?? Jeg troede projektet gik på 4 så vi havde nok til at starte med, vi kan jo ikke skyde alle på een gang når der også skal være en skydebaneleder.
|
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
tanteskrap

|
Skrevet: Tors jan 04, 2007 5:39 pm Emne:
|
|
|
| yamamoto skrev: | | PH skrev: |
Det ville jo være rigtig dejligt med nogle skydninger og ja jeg skal nok se at få lavet de 8 bænke vi skal bruge.
|
Er vi nu oppe på 8 bænke ?? Jeg troede projektet gik på 4 så vi havde nok til at starte med, vi kan jo ikke skyde alle på een gang når der også skal være en skydebaneleder. |
Og slet ikke med enkeltskudsrifler....  |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
PH

|
Skrevet: Tors jan 04, 2007 6:57 pm Emne:
|
|
|
Nu går der sku helt "NATHUE" i det - Kunne ikke lige se hvad jeg selv laver men men jeg tror jeg er med på det nu -
altså - Dense og jeg laver 8 bænke - så hurtig jeg kan få lidt tid til det
Mvh.
PeterPan _________________ Mvh.
Peter
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Dense

Indmeldt: 28. okt 2006 Indlæg: 136 Geografisk sted: Nordsjælland
|
Skrevet: Tors jan 04, 2007 8:16 pm Emne:
|
|
|
| PH skrev: | Nu går der sku helt "NATHUE" i det - Kunne ikke lige se hvad jeg selv laver men jeg tror jeg er med på det nu -
altså - Jeg laver 8 bænke - så hurtig jeg kan få tid til det
Mvh.
PeterPan |
Har du luret den nu eller hvad. Godt Nytår Drille drille drillenissen _________________ vh. Dense. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
yamamoto Site Admin

|
Skrevet: Tors jan 04, 2007 9:36 pm Emne:
|
|
|
Folkens, godt nok har de fleste af jer ret til at editere andres indlæg, men jeg syntes at det er ved at gå lidt over gevind her. Meningen var at i kunne moderere indlæg der gik over stregen, ikke at lave hærg. Jeg må indrømme at jeg er en smule skuffet over den megen editering i andres indlæg, det uanset om det er mine eller andres som det går ud over.
Betragt dette som en advarsel om at jeg vil fjerne jeres modereringsadgang hvis jeg fortsat ser den misbrugt i dette omfang. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
PH

|
Skrevet: Fre jan 05, 2007 12:07 pm Emne:
|
|
|
nu har jeg fundet drille nissen - jeg havde ikke set at vi kunne gøre de forskellige ting der tog i sku' røven på mig men lad det nu ikke ske igen, mine gære venner
og jeg laver altså kun 4 "FIRE" bænke
Mvh
Peter _________________ Mvh.
Peter
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|