luftskytte.dk Forum Indeks luftskytte.dk
Dansk Luftskytte Forening

CalendarCalendar   FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Calendar
SÃ¥ kan der betales
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Skriv nyt emne   Besvar indlægget    luftskytte.dk Forum Indeks -> Officielle Foreningsmeddelelser
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
yamamoto
Site Admin

Indmeldt: 27. okt 2006
Geografisk sted: København

IndlægSkrevet: Ons jan 03, 2007 9:05 pm    Emne: Besvar, med citat

Tihi, husk at grunden til at vi brugte samme bank som mig var for at spare gebyret for at have netbank på foreningskontoen, så det er kassererens egen sparsommelighed (på foreningens vegne) som kostede dig nummer 001. Som bag (og for)mand syntes jeg at det er helt retfærdigt at jeg har nummer 001 Smile
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked
tanteskrap

Indmeldt: 15. nov 2006
Geografisk sted: Danmark

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 6:20 am    Emne: Besvar, med citat

Leadbyte skrev:
Dense skrev:
Nå Hva`så er der registreret flere indbetalinger. Question
Hvem fik plads nr. 3-4-5 osv. Question

Yep der er modtaget 6 betalinger

Hvem bliver mon 007???

...
Rolling Eyes

I min egenskab af næstformand må jeg have forretten (efter formanden og kassererne, som ganske ublu og udemokratisk har tilranet sig de to laveste numre Twisted Evil ) til at vælge nummer. JEG VIL HAVE 007

Sidst rettet af tanteskrap Tors jan 04, 2007 6:30 am, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked MSN Messenger
tanteskrap

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 6:29 am    Emne: Besvar, med citat

Leadbyte skrev:
...
....

Nick FÃ¥r tildelt medlemsnr
Yamamoto 001
Leadbyte 002
Tanteskrap 003
Dense 004
Peptobizmo 005
Johs 006

Hvem bliver mon 007???

Hilsen Leadbyte

..... Rolling Eyes

Hvorfor er der ikke sat beløbsstørrelser på indbetalingerne.... Blot så vi kan kontrollere om kassereren har haft snitterne i kassen... Twisted Evil

Uhuuuuuu hvor er jeg slem....

Alle (fornærmede, hævngerrige, forsmædede) udfordringer modtages Twisted Evil Cool og afgøres på Kalvebod på 100 meter... Fritstående uden støtte.... Kal. .177 eller .22 fjeder eller PCP (Jeg skyder PCP).

JEG VIL HAVE 007
Tilbage til toppen
yamamoto
Site Admin

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 8:30 am    Emne: Besvar, med citat

Ja, du er slem... For en god ordens skyld er det _ikke_ godkendt at skyde mod levende mål på Kalvebod så det må i finde et andet sted til.

Og en opgørelse over indbetalte beløb ville intet røbe, det er hævningerne som er de sjove Wink
Tilbage til toppen
tanteskrap

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 9:12 am    Emne: Besvar, med citat

--- indlæg slettet at Leadbyte (ikke censur, men bare almindelig klodsethed, jeg kom til at skriver oveni, istedet for at Quote) --- anyways, vi ved jo hvad tanten siger.... Twisted Evil
Lead
Tilbage til toppen
Leadbyte

Indmeldt: 30. okt 2006

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 10:15 am    Emne: Besvar, med citat

Efter at, i flere sekunder, have været underlagt dette umenneskelige pres fra tantens side (her tænkes både på insidiøse fornærmelser og trusler om nedværdigende ydmygelse på de skydefærdighedsmæssige område (Her i jeg så lige i parantes bemærke 1: der er, naturligvis udelukkende grundet mine enorme regnskabsmæssige færdigheder, indløbet renter, og vi har idag en formue der er hele 2øre større end indbetalingerne...så jeg har ikke haft snitterne nogen steder henne, endsige oppe af lommerne! (det er især det sidste der er fornærmende(ps. syns i der er for mange indskudte sætninger?)). 2: jeg har jo 12 skud pr magasin, så jeg kan altså stadig ramme forbi, hurtigere og i større mængder, end tante i det hele taget kan ramme!!) giver jeg mig,

tanten får 007...

lader vi så 003 stå ledig (her kan vist opbygges en myte om den usynlige mand ell. lign.) eller rykker alle med højere nr 1 op?

tanteskrap

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 12:05 pm    Emne: Besvar, med citat

Leadbyte skrev:
Efter at, i flere sekunder, have været underlagt dette umenneskelige pres fra tantens side (her tænkes både på insidiøse fornærmelser og trusler om nedværdigende ydmygelse på de skydefærdighedsmæssige område (Her i jeg så lige i parantes bemærke 1: der er, naturligvis udelukkende grundet mine enorme regnskabsmæssige færdigheder, indløbet renter, og vi har idag en formue der er hele 2øre større end indbetalingerne...så jeg har ikke haft snitterne nogen steder henne, endsige oppe af lommerne! (det er især det sidste der er fornærmende(ps. syns i der er for mange indskudte sætninger?)). 2: jeg har jo 12 skud pr magasin, så jeg kan altså stadig ramme forbi, hurtigere og i større mængder, end tante i det hele taget kan ramme!!) giver jeg mig,

tanten får 007...

lader vi så 003 stå ledig (her kan vist opbygges en myte om den usynlige mand ell. lign.) eller rykker alle med højere nr 1 op?

Taaaak.

Lad blot 003 stå ledig eller brug den til den næste indbetaler...

Der er da ikke flere indskudte sætninger end jeg selv plejer at bruge. (se ikke en eneste af slagsen her) Og hvis din riffel er lige så godt "indskudt" som dine sætninger, er jeg ikke nervøs for eventuelle udfordringer til duel, magasin eller ej... Twisted Evil

Very Happy
Tilbage til toppen
PH

Indmeldt: 29. okt 2006
Geografisk sted: Søborg

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 2:20 pm    Emne: Besvar, med citat

Hej til alle her på Luftskytten.

Og godt nyt år til jer. Jaaa så har jeg også fået betalt hehe og lad os nu håbe på at vi får noget medvind her i 2007.

Det ville jo være rigtig dejligt med nogle skydninger og ja jeg skal nok se at få lavet de 8 bænke vi skal bruge.

Mvh.
Peter

Tilbage til toppen
Vis brugerens profil Send privat besked Besøg brugerens webside
Dense

Indmeldt: 28. okt 2006
Geografisk sted: Nordsjælland

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 4:54 pm    Emne: Besvar, med citat

Hvad kommer de bænke til at stå os i Question
Ja ja penge. Det ved jeg godt, men hvor mange.

yamamoto
Site Admin

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 5:18 pm    Emne: Besvar, med citat

Citat:
Er vi nu oppe på 8 bænke ?? Jeg troede projektet gik på 4 så vi havde nok til at starte med, vi kan jo ikke skyde alle på een gang når der også skal være en skydebaneleder.
Tilbage til toppen
tanteskrap

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 5:39 pm    Emne: Besvar, med citat

yamamoto skrev:
PH skrev:

Det ville jo være rigtig dejligt med nogle skydninger og ja jeg skal nok se at få lavet de 8 bænke vi skal bruge.

Er vi nu oppe på 8 bænke ?? Jeg troede projektet gik på 4 så vi havde nok til at starte med, vi kan jo ikke skyde alle på een gang når der også skal være en skydebaneleder.

Og slet ikke med enkeltskudsrifler.... Rolling Eyes
Tilbage til toppen
PH

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 6:57 pm    Emne: Besvar, med citat

Nu går der sku helt "NATHUE" i det - Rolling Eyes Kunne ikke lige se hvad jeg selv laver Rolling Eyes men men jeg tror jeg er med på det nu -

altså - Dense og jeg laver 8 bænke - så hurtig jeg kan få lidt tid til det Very Happy

Mvh.

PeterPan

Tilbage til toppen
Dense

Indmeldt: 28. okt 2006
Geografisk sted: Nordsjælland

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 8:16 pm    Emne: Besvar, med citat

PH skrev:
Nu går der sku helt "NATHUE" i det - Rolling Eyes Kunne ikke lige se hvad jeg selv laver Rolling Eyes men jeg tror jeg er med på det nu -

altså - Jeg laver 8 bænke - så hurtig jeg kan få tid til det Very Happy

Mvh.
PeterPan

Har du luret den nu eller hvad. Godt Nytår Laughing Laughing Laughing Drille drille drillenissen

yamamoto
Site Admin

IndlægSkrevet: Tors jan 04, 2007 9:36 pm    Emne: Besvar, med citat

Folkens, godt nok har de fleste af jer ret til at editere andres indlæg, men jeg syntes at det er ved at gå lidt over gevind her. Meningen var at i kunne moderere indlæg der gik over stregen, ikke at lave hærg. Jeg må indrømme at jeg er en smule skuffet over den megen editering i andres indlæg, det uanset om det er mine eller andres som det går ud over.

Betragt dette som en advarsel om at jeg vil fjerne jeres modereringsadgang hvis jeg fortsat ser den misbrugt i dette omfang.
Tilbage til toppen
PH

IndlægSkrevet: Fre jan 05, 2007 12:07 pm    Emne: Besvar, med citat

Laughing Laughing nu har jeg fundet drille nissen Laughing Laughing - jeg havde ikke set at vi kunne gøre de forskellige ting Laughing Laughing der tog i sku' røven på mig Laughing men lad det nu ikke ske igen, mine gære venner Laughing

og jeg laver altså kun 4 "FIRE" bænke

Mvh
Peter

Tilbage til toppen
Vis ikke emner ældre end:   
Skriv nyt emne   Besvar indlægget    luftskytte.dk Forum Indeks -> Officielle Foreningsmeddelelser Alle tidspunkter er GMT
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
Side 2 af 4

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum
You cannot post calendar events in this forum
You can attach files in this forum
You can download files in this forum